Marketing v realitách

Autor: Martin Dlugolinský | 25.11.2014 o 20:34 | (upravené 25.11.2014 o 21:56) Karma článku: 0,00 | Prečítané:  145x

Tak ako  v každom odvetví, aj  v  našom realitnom biznise, je marketing jedným zo základných pilierov silnej spoločnosti.

S kľudom môžem povedať, že  RE / MAX  po siedmych rokoch na Slovensku a 40. rokoch na svete pozná už  väčšina ľudí. Je to výsledkom  dobrej práce centrály, lokálnych kancelárií a samozrejme realitných maklérov. Preto sme aj viditeľní a to zabezpečuje hlavne našim klientom, že ich nehnuteľnosti sú  všade na popredných miestach a teda predajnosť nehnuteľností  v  našej ponuke vysoko prekračuje úspešnosť iných, konkurenčných realitných kancelárií. Štatistiky dokazujú, že viditeľnosť nehnuteľností a maklérov  RE / MAX  je bezkonkurenčná. Je to hlavne preto, že všetci  sa podieľame na budovaní značky a stojí to veľa peňazí. Provízia nejde do vrecka makléra alebo kancelárie bez "hlavy a päty" a napriek tomu dokážeme odmeniť našich maklérov najvyšším podielom na trhu. Samozrejme bez správneho systému to nejde. Kto by chcel poznať bližšie náš systém práce, kľudne mi zavolajte alebo napíšte, rád vám  ho vysvetlím. 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

U. S. Steel odchádza, o košickú fabriku bojujú Třinecké železárny

U. S. Steel predáva košické železiarne, ponuku predložili Číňania a skupina slovenských miliardárov.

KOMENTÁRE

Úbohá stredná trieda, tá sa vo Ficovom vlaku nevezie zadarmo

Ak sa niektorí chcú mať závratne dobre, musia sa tí ostatní mať horšie.

KOMENTÁRE

Ako o tridsať rokov rozvrátim našu spoločnosť

Moderné demokracie sa premenia na vlády starých.


Už ste čítali?