Všimli ste si, že čoraz častejšie sa stretávame na viacerých miestach s videom? Vyzerá to tak, že prechádzame do novej éry používania videí. Veď najlepším dôkazom sú už sociálne siete, kde sa začínajú presadzovať videá v každom smere. V našom biznise sa to začína tiež využívať čoraz častejšie a musím povedať, že je to krok vpred, ako pre klientov, tak aj pre maklérov.
Ak sa pozerám na video (na videoobhliadku nehnuteľnosti) z pohľadu klienta, vidím lepšiu predstavu alebo dotvorenie lepšej vizualizácie danej nehnuteľnosti, čiže pomáha mi to v rozhodovaní, či chcem skutočne ísť na obhliadku nehnuteľnosti. Taktiež zistím, či ma maklér nezavádza a tým nestratím, v tejto uponáhľanej dobe, tak dôležitý čas
Veľmi podobné je to z pohľadu makléra. Videoobhliadka nehnuteľnosti šetrí maklérovi hlavne čas a tým peniaze. Ak je video obsahovo dostatočne obšírne, často krát nahrádza samotnú obhliadku a v konečnom výsledku môže maklér absolvovať obhliadku už len so skutočným záujemcom.
Podobne ako pri zavádzaní všetkých noviniek máme tu mnohých zástancov a naopak mnohých oponentov. Patrím medzi zástancov a veľmi sa teším zo všetkých inovácií a možno aj preto lebo nové poznatky ma inšpirujú a tým napomáhajú v mojej nespokojnosti robiť veci lepšie. Veľmi ma potešil kolega, ktorý začal vzdelávať všetkých maklérov ale aj všetkých ľudí, ktorí chcú začať používať videá v tej najjednoduchšej podobe a nemusia mať strach z toho, že nie sú žiadni profesionáli. Po vašom rozhodnutí začať využívať tento nový fenomén - video, odporúčam pozrieť si fantastický návod zdarma na mojej stránke www.martindlugolinsky.com v časti blog