Marketing v realitách

Autor: Martin Dlugolinský | 25.11.2014 o 20:34 | (upravené 25.11.2014 o 21:56) Karma článku: 0,00 | Prečítané:  169x

Tak ako  v každom odvetví, aj  v  našom realitnom biznise, je marketing jedným zo základných pilierov silnej spoločnosti.

S kľudom môžem povedať, že  RE / MAX  po siedmych rokoch na Slovensku a 40. rokoch na svete pozná už  väčšina ľudí. Je to výsledkom  dobrej práce centrály, lokálnych kancelárií a samozrejme realitných maklérov. Preto sme aj viditeľní a to zabezpečuje hlavne našim klientom, že ich nehnuteľnosti sú  všade na popredných miestach a teda predajnosť nehnuteľností  v  našej ponuke vysoko prekračuje úspešnosť iných, konkurenčných realitných kancelárií. Štatistiky dokazujú, že viditeľnosť nehnuteľností a maklérov  RE / MAX  je bezkonkurenčná. Je to hlavne preto, že všetci  sa podieľame na budovaní značky a stojí to veľa peňazí. Provízia nejde do vrecka makléra alebo kancelárie bez "hlavy a päty" a napriek tomu dokážeme odmeniť našich maklérov najvyšším podielom na trhu. Samozrejme bez správneho systému to nejde. Kto by chcel poznať bližšie náš systém práce, kľudne mi zavolajte alebo napíšte, rád vám  ho vysvetlím. 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Policajný odborár: Útočiť na ženu od chrbta nie je normálny zákrok

Ak by mali policajti kvalitnú výbavu, počet incidentov by klesol, tvrdí policajný odborár MARIÁN MAGDOŠKO.

DOMOV

Kaliňák nepovažuje sotenie ženy za podstatné, nová ombudsmanka to skúma

Policajný prezident Tibor Gašpar chce zlepšiť psychickú prípravu policajtov.

KOMENTÁRE

Dni Islamského štátu sú takmer spočítané, ale teror v Európe nezmizne

Radikálni bojovníci sa vracajú do Európy.


Už ste čítali?