Šikovný maklér by mal vedieť kvalitne pripraviť fotodokumentáciu, videodokumentáciu, popis a tým zvýšiť atraktivitu nehnuteľnosti v inzerátoch, tým vlastne zaujať veľký počet potencionálnych kupcov a zvýšiť ohlas inzercie. Malo by byť samozrejmosťou vytvoriť prvý dojem, dobrý dojem pri fyzickej prehliadke, ukázať potenciál nehnuteľnosti tak, aby klient bez vizuálnej predstavivosti dokázal vidieť čo skutočne priestor ponúka. V tomto prípade nie je nikdy na škodu, ak pochopíte aj rozmer, ktorý môže vložiť profesionál - upratovacia firma, aranžér, dizajnér….či iní. Investovanie sa určite oplatí a budete naozaj veľmi prekvapení, ako hodnota nehnuteľnosti stúpne. Je to platné v každom prípade, ak sa chystáte na akúkoľvek životne dôležitú situáciu, tiež zájdete ku holičovi, kaderníkovi, oblečiete si vhodné šaty a snažíte sa urobiť čo najlepší dojem. Pôsobiť už na prvý pohľad "IN". A prečo nedať priestor svojej nehnuteľnosti, ak ide o vaše peniaze? Ak nemáte na to vlohy, dannosti alebo jednoducho ani čas, nechajte si poradiť od skúseného makléra a ak nemáte takého, obráťte sa na iného - šikovnejšieho.
14. júl 2017 o 10:04
Páči sa: 0x
Prečítané: 298x
Nehnuteľnosť pred predajom.
Viete, že správne prevedenie úpravy predávanej nehnuteľnosti ovplyvňuje celý priebeh predaja nehnuteľnosti ?
Písmo:
A-
|
A+
Diskusia
(0)